سقف وافل

اخذ نمایندگی سقف وافل

اخذ نمایندگی سقف وافل

اخذ نمایندگی سقف وافل

جهت اخذ نمایندگی سقف وافل چه باید کرد؟ سقف وافل چیست و چه کاربردی دارد؟ پیش از این که در رابطه با نمایندگی آن صحبت کنیم، می خواهیم خود آن را به شما معرفی کنیم. سقف وافل یک عضوه سازه‌ای می باشد که قسمت فوقانی آن مسطح بوده اما سطح زیرین آن دارای یک سیستم شبکه‌ای است. قسمت بالای سقف‌های وافل به طور معمول نازک می‌باشند و خطوط شبکه که در پایین دال قرار گرفته‌اند به طور معمول تیرچه ها با ارتفاع مساوی عمود بر یکدیگر هستند. در سقف‌های وافل  آرماتور ها در دو جت هستند.

نمایندگی سقف وافل

شرکت نوین صنعت سازه، با هدف گسترش استفاده از تکنولوژی های نوین در سطح کشور و ارائه خدمات بهتر به کارفرمایان، نمایندگی سقف وافل خود را به شرکت های متقاضی که واجد شرایط نمایندگی باشند اعطا می نماید. مجموعه های متقاضی می توانند از طریق تماس با شرکت، اطلاعات مربوط به شرایط نمایندگی را دریافت و نسبت به پیگیری درخواست خود اقدام نمایند. شرکت ما در حال حاضر در داخل و خارج کشور فعالیت می نماید و محصولات خود را به سراسر کشور و دیگر کشورها همچون عراق به صورت عمده عرضه می کند. همچنین دارای نمایندگی هایی در سراسر کشور می باشد.

فروش وافل در تهران

همانطور که گفته شد، سقف وافل نمونه ای جدید و مدرن از سقف های مشبک شده و دال دو طرفه است که بدون آسیب رساندن به روش ها و تجهیزات ساختمانی در جهت احاطه کردن و پوشاندن قسمت زیادی از سقف مورد اجرا واقع می شود. فروش قالب وافل یک طرفه و قالب وافل دوطرفه اولین و تخصصی ترین حرفه ی تیم مجرب ما می باشد. طراحی سقف وافل کاملا امری تخصصی و حائز اهمیت می باشد. اگرچه طراحی سقف وافل هزینه بسیار ناچیزی در مقایسه با قیمت کل سازه دارد ولی از مهم ترین اصول اجرای ساختمان است. بنابراین این که آن را به چه کسی بسپارید امری مهم است.

اخذ نمایندگی سقف وافل
نمایندگی سقف وافل
آیا از هر جای کشور می توان برای اخذ نمایندگی سقف وافل اقدام کرد؟

بله در این مورد هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

نوین صنعت سازه به خارج از کشور هم ارسال محصول دارد؟

بله ضمن این که نمونه کارهای ما می توانید در همین سایت می توانید ببینید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *