دسته بندی قالب وافل, مقالات

خرید قالب وافل دست دوم

خرید قالب وافل دست دوم - قالب وافل قفل دار و ساده - ضایعات قالب وافل - شماره تماس: 09120220125 - شماره تماس: 09190220920

ما در این مطلب به مبحث خرید قالب وافل دست دوم می پردازیم. جهت مشاوره و اجرای انواع خدمات: تولید و اجرای بهترین طراح قالب و سقف وافل، طراحی و محاسبات سقف وافل، اجرای قالب و سقف وافل دوطرفه و یک طرفه، خرید و فروش انواع قالب وافل دو طرفه و یک طرفه دست دوم، تعویض و معاوضه قالب وافل، ضایعات قالب وافل، قالب وافل قفل دار و ساده، اجرای بهترین سقف و اسکلت بتنی، تولید و نصب و همچنین خرید و فروش شوتینگ نخاله ساختمانی و … می توانید با کارشناسان نوین صنعت سازه تماس بگیرید..

خرید قالب وافل دست دوم

آیا امکان خرید قالب وافل دست دوم وجود دارد؟ این قالب ها را نو تهیه کنیم و یا دست دوم؟ اختلاف قیمت آن ها چقدر است؟ برای هر پروژه کدامیک مناسب تر است؟ در این مقاله قصد داریم تا به بررسی این موضوع بپردازیم. قالب وافل که یکی از ملزومات سقف های سبک وافلی است اگر نو نباشند نیز می تواند در ساختمان شما استفاده شوند. اما بستگی به نوع ساختمان، وزن و تعداد طبقات نیز دارد. ضمن این که برآورد هزینه شما هم مهم است. به طور کل المان های مختلفی برای این مسئله وجود دارد که می توان در نظر گرفت. اما این که شما این محصول را از کجا تهیه کنید نیز مهم است. باید هم به صورت اصولی تهیه شده باشد و هم این که مواد اولیه با کیفیتی برای آن استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: ترکیب دال یک طرفه و دوطرفه

قالب وافل دست دوم

همانطور که گفته شد امکان استفاده از قالب وافل دست دوم وجود دارد. اما بهتر است اگر پروژه تان بیش از سه طبقه است این کار را نکنید. در هر صورت برای خرید آن حتما از طریق نوین صنعت سازه اقدام کنید. به این دلیل که یکی از بهترین برند ها در این زمینه می باشد و تمامی محصولات تولیدی آن با کیفیت تضمینی ارائه می شوند. قالب وافل یک محصولی است که برای حذف شدن بتن ناکارامدی که در داخل دال های بتنی می باشد استفاده می شود. به دلیل این که این بتن هیچ کششی نداشته و میلگرد در آن قرار نمی گیرد. حال اگر آن نباشد وزن ساختمان کاهش می یابد. ضمن این که مزایای بیشتری هم دارد. به طور مثال در زمان زلزله لرزه کمتری به ساختمان وارد می شود، اگر که سقف وافل کار گذاشته باشید.

خرید قالب وافل دست دوم

بیشتر بخوانید: سقف وافل

نوین صنعت سازه

برای خرید قالب وافل چه به صورت نو و چه دست دوم شرکت نوین صنعت سازه قطعا بهترین گزینه می باشد. به این دلیل که هم سابقه ای درخشان و تجربه ای با ارزش در این زمینه دارد و هم این که با طراحی های استاندارد خود کیفیتی بی نظیر را به این محصول بخشیده است. از این رو خیال مشتری را از جانب کارایی بودن راحت می کند. در پروژه های ساختمانی هر چقدر به کیفیت اجناس در زمان خرید دقت کنید قطعا خروجی بهتری هم خواهید داشت. بنابراین یک برند معتبر را انتخاب کنید و تمامی محصولات خود را از آن تهیه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۰۲۲۰۱۲۵ تماس بگیرید

آیا قالب وافل نو و دست دوم تفاوت قیمتی زیادی دارند؟

برای آگاهی از اطلاعات دقیق قیمت ها با شماره های نوشته شده در سایت تماس بگیرید.

آیا نوین صنعت سازه اقدام به باز خرید قالب وافل نیز می کند؟

بله به پنجاه درصد قیمت خرید ما این قالب ها را باز خرید می کنیم.

بیشتر بخوانید: اسپیسر بتن چیست؟

درباره نوین صنعت سازه

با توجه به پیشرفت های نوین در صنعت ساختمان و نیز نیاز روز افزون جامعه به تکنولوژی های نوین ساختمانی شرکت نوین صنعت سازه بر این آمد تا با اتکا به پرسنل و نیروهای متخصص در زمینه طراحی محاسبات بهینه سازی و ساخت سازه های بتنی ایمن و مستحکم دست به تولید قطعات و لوازم اجرای سازه های بتنی بزند از آنجا که پلیمرها خاصیت عدم چسبندگی به مصالح ساختمانی را دارند بهترین متریال برای تولید محصولات این مجموعه بوده و می باشند این مجموعه از سال ۱۳۹۵ تا کنون بیش از ۱۴ محصول مختلف از مواد پلیمری در صنعت بتن ریزی و ساخت سازه های بتنی و نیز سهولت در اجرای سازه های بتنی و کارهای ساختمانی شروع به کار نموده است با توجه به سرعت عمل و سهولت در اجرای سازه های بتنی و نیز در امور دیگر ساختمانی این مجموعه برین آمد تا با ابداع و تولید محصولاتی متفاوت و متنوع گامی موثر در صنعت ساخت و ساز کشور بر داشته باشد و از جمله نقاط قوت مجموعه تنوع در تولید محصولات پلیمری و تجهیزات ساختمانی می باشد که در ادامه به معرفی و نمایش این محصولات ادامه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: تیرچه صنعتی بتن

نوین صنعت سازه انواع قالب وافل را به فروش می رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر محاسبات سقف وافل از طریق شماره های نوشته شده در سایت با ما تماس بگیرید.

اجرای انواع خدمات: تولید و اجرای بهترین طراح قالب و سقف وافل، طراحی و محاسبات سقف وافل، اجرای قالب و سقف وافل دوطرفه و یک طرفه، خرید و فروش انواع قالب وافل دو طرفه و یک طرفه دست دوم، تعویض و معاوضه قالب وافل، ضایعات قالب وافل، قالب وافل قفل دار و ساده، اجرای بهترین سقف و اسکلت بتنی، تولید و نصب و همچنین خرید و فروش شوتینگ نخاله ساختمانی و …

جهت مشاوره و اجرای انواع خدمات: تولید و اجرای بهترین طراح قالب و سقف وافل، طراحی و محاسبات سقف وافل، اجرای قالب و سقف وافل دوطرفه و یک طرفه، خرید و فروش انواع قالب وافل دو طرفه و یک طرفه دست دوم، تعویض و معاوضه قالب وافل، ضایعات قالب وافل، قالب وافل قفل دار و ساده، اجرای بهترین سقف و اسکلت بتنی، تولید و نصب و همچنین خرید و فروش شوتینگ نخاله ساختمانی و … می توانید با کارشناسان نوین صنعت سازه تماس بگیرید..

ارتباط با نوین صنعت سازه:

شماره تماس: 09120220125

شماره تماس: 09190220920

شماره تماس: 09359367456

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *