دسته بندی قالب وافل

رنگ قالب وافل

رنگ قالب وافل -سقف وافل - قالب وافل دو طرفه - ضایعات قالب وافل -معاوضه قالب وافل -شماره تماس: 09120220125 -شماره تماس: 09190220920

ما در این مطلب به مبحث رنگ قالب وافل می پردازیم. جهت مشاوره و اجرای انواع خدمات: تولید و اجرای بهترین طراح قالب و سقف وافل، طراحی و محاسبات سقف وافل، اجرای قالب و سقف وافل دوطرفه و یک طرفه، خرید و فروش انواع قالب وافل دو طرفه و یک طرفه دست دوم، تعویض و معاوضه قالب وافل، ضایعات قالب وافل، قالب وافل قفل دار و ساده، اجرای بهترین سقف و اسکلت بتنی، تولید و نصب و همچنین خرید و فروش شوتینگ نخاله ساختمانی و … می توانید با کارشناسان نوین صنعت سازه تماس بگیرید..

رنگ قالب وافل

رنگ قالب وافل به چه صورتی است و چه تفاوتی با هم دارند؟ چرا باید از این قالب ها استفاده کرد؟ قیمت آن ها به چه صورت است و از کجا می توان آن ها را تهیه کرد؟‌ در رابطه با اجرای سقف وافل این قالب ها یک وسیله مهم و ضروری است. پس دقت برای خرید و نصب آن ها حتما دقت کافی داشته باشید. در این مقاله ضمن پرداختن به این موضوعات در رابطه با دلایل استفاده این قالب ها صحبت خواهیم کرد و در انتها نیز به شما یک محصول عالی و با کیفیت را معرفی خواهیم کرد تا بتوانید آن را با قیمتی مناسب تهیه کرده و با نصب آن کیفیت کار خود را بالا ببرید.

قالب وافل

  در رابطه با قالب وافل رنگ محصول هیچ تاثیری در نوع این محصول نداشته و تمام موارد این چنینی که بیان می شود اشتباه است. این قالب های پلیمری و یا پلاستیکی معمولا از رنگ هایی مانند سفید، مشکی، سبزی و یا قرمز ساخته می شوند. اما این موضوع هیچ ارتباطی به کیفیت خروجی کار ندارد. در واقع این اختلاف رنگ به خاطر رنگدانه های پلیمری می باشد که در مدل های مختلف آن گوناگون است. همین مورد نیز کمی اختلاف قیمت ایجاد ایجاد کرده است اما در نتیجه کار اصلا تاثیری ندارد. کیفیت قالب هیچ ربطی به رنگ آن ندارد. بنابراین برای خرید باید معیارهای دیگری را در نظر داشته باشید که در ادامه تمامی این موارد را با هم بررسی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: ترکیب دال یک طرفه و دوطرفه

ابعاد قالب وافل

معمولا این قالب ها در ابعاد متفاوتی ساخته می شوند. تمامی موارد مختلف آن را نیز می توانید در داخل سایت ما ببینید. که در واقع یکی از معیارهای شما نیز برای خرید باید همین موضوع باشد، یعنی ابعاد قالب وافل. همانطور که می دانید این قالب ها بسیار مفید هستند و می توانند خیلی از مسائل شما را در حین کار رفع کنند و سرعت شما را بالا ببرند. پس سبک خود را به سقف وافل تغییر دهید چرا که برای انواع سازه ها نیز کاربردی می باشد. توجه داشته باشید همانطور که گفته رنگ قالب وافل هیچ گونه تاثیری در نوع قالب ندارد. یعنی فقط متریال به کار برده شده و طراحی آن اثر گذار خواهد بود.

  • در هنگام خرید قالب وافل به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • اعتبار شرکت و برند سازنده آن
  • ابعاد
  • مواد اولیه سازنده
  • طراحی ابتدایی آن
  • نحوه نصب و اجرا
  • یک طرفه و یا دو طرفه بودن

رنگ بندی قالب وافل

همانطور که گفته شد، رنگ بندی قالب وافل نکته مهمی نیست. تنها تفاوتی که وجود دارد میان رنگدانه های مشکی پلیمری است. یعنی آن ها نسبت به دیگر رنگ ها ارزان تر هستند. مورد دیگر این که رنگدانه های دیگر از جنس کربنات هستند. که نام دیگر آن خاک آهک است. وقتی به مواد پلیمری اضافه می شوند، آن ها را خشک می کنند. در نتیجه باعث شکنندگی آن ها می گردد. در نتیجه به اجبار باید در آن ها نرم کننده های پلیمری استفاده می شود. که این موارد باعث می شود تا برای تولید هزینه های بیشتری صرف شود. علت تفاوت قیمتی که در قالب های مشکی با رنگی آن ها وجود دارد نیز همین مورد است. یعنی بخش اعظم مواد پایه در همه آن ها یکسان است.

اهمیت تفاوت رنگ ها در قالب وافل

اهمیت تفاوت رنگ ها در قالب وافل را می توان نادیده گرفت. به این دلیل که اصلا هیچ ارتباطی این موضوع به کیفیت محصول نداشته و تمام گفته هایی که بدین منظور است که رنگ مشکی آن کارایی کمتری دارد، تماما اشتباه است. از این رو در هنگام خرید قالب وافل تنها به مواردی که در قسمت قبل گفته شد دقت کنید که حتما قالب در اندازه درست و مورد نظر شما باشد.

نوین صنعت سازه

مشتری گرامی شما می توانید انواع قالب های وافل را از نوین صنعت سازه تهیه کنید. رضایت شما اعتبار ماست. بنابراین تمام تلاش مجموعه بر این است تا خدمات بی نظیری را ارائه دهیم. به ما اعتماد کنید و بهترین نتیجه را بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۰۲۲۰۱۲۵ تماس بگیرید

 

آیا رنگ قالب ها وافل تاثیری در کیفیت آن ها دارد؟

خیر تفاوت قیمتی هم که رنگی ها با قالب های سیاه دارند به دلیل قیمت بالای رنگدانه های پلیمری می باشد.

آیا نوین صنعت سازه ارسال محصولات به کل کشور دارد؟

بله از هر جای کشور می توانید از خدمات ما استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اسپیسر بتن چیست؟

درباره نوین صنعت سازه

با توجه به پیشرفت های نوین در صنعت ساختمان و نیز نیاز روز افزون جامعه به تکنولوژی های نوین ساختمانی شرکت نوین صنعت سازه بر این آمد تا با اتکا به پرسنل و نیروهای متخصص در زمینه طراحی محاسبات بهینه سازی و ساخت سازه های بتنی ایمن و مستحکم دست به تولید قطعات و لوازم اجرای سازه های بتنی بزند از آنجا که پلیمرها خاصیت عدم چسبندگی به مصالح ساختمانی را دارند بهترین متریال برای تولید محصولات این مجموعه بوده و می باشند این مجموعه از سال ۱۳۹۵ تا کنون بیش از ۱۴ محصول مختلف از مواد پلیمری در صنعت بتن ریزی و ساخت سازه های بتنی و نیز سهولت در اجرای سازه های بتنی و کارهای ساختمانی شروع به کار نموده است با توجه به سرعت عمل و سهولت در اجرای سازه های بتنی و نیز در امور دیگر ساختمانی این مجموعه برین آمد تا با ابداع و تولید محصولاتی متفاوت و متنوع گامی موثر در صنعت ساخت و ساز کشور بر داشته باشد و از جمله نقاط قوت مجموعه تنوع در تولید محصولات پلیمری و تجهیزات ساختمانی می باشد که در ادامه به معرفی و نمایش این محصولات ادامه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: تیرچه صنعتی بتن

نوین صنعت سازه انواع قالب وافل را به فروش می رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر محاسبات سقف وافل از طریق شماره های نوشته شده در سایت با ما تماس بگیرید.

اجرای انواع خدمات: تولید و اجرای بهترین طراح قالب و سقف وافل، طراحی و محاسبات سقف وافل، اجرای قالب و سقف وافل دوطرفه و یک طرفه، خرید و فروش انواع قالب وافل دو طرفه و یک طرفه دست دوم، تعویض و معاوضه قالب وافل، ضایعات قالب وافل، قالب وافل قفل دار و ساده، اجرای بهترین سقف و اسکلت بتنی، تولید و نصب و همچنین خرید و فروش شوتینگ نخاله ساختمانی و …

جهت مشاوره و اجرای انواع خدمات: تولید و اجرای بهترین طراح قالب و سقف وافل، طراحی و محاسبات سقف وافل، اجرای قالب و سقف وافل دوطرفه و یک طرفه، خرید و فروش انواع قالب وافل دو طرفه و یک طرفه دست دوم، تعویض و معاوضه قالب وافل، ضایعات قالب وافل، قالب وافل قفل دار و ساده، اجرای بهترین سقف و اسکلت بتنی، تولید و نصب و همچنین خرید و فروش شوتینگ نخاله ساختمانی و … می توانید با کارشناسان نوین صنعت سازه تماس بگیرید..

ارتباط با نوین صنعت سازه:

شماره تماس: 09120220125

شماره تماس: 09190220920

شماره تماس: 09359367456

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *