دسته بندی قالب وافل

قالب وافل دست دوم

قالب وافل دست دوم

آیا می توان از قالب وافل دست دوم استفاده کرد؟ این قالب ها را به صورت نو خریداری کنیم تا دست دوم تا صرف بیشتری داشته باشد؟ معمولا در رابطه با این محصولات سوالاتی از این قبیل پرسیده می شود. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی این موضوع بپردازیم. دوستان این قالب امکان استفاده مجدد را دارد. اما این که نو تهیه کنید و یا دست دوم به موارد مختلفی بستگی دارد که در ادامه تمامی آن ها را با هم بررسی خواهیم کرد. 

سوالی که خیلی از اوقات پیمانکاران را درگیر می‌کند این است که آیا می‌توان قالب وافل دست دوم خرید تا صرفه‌جویی داشته باشیم؟ بله این قالب‌ها امکان استفاده‌ی مجدد را دارند اما تهیه‌ی نو و یا دست دوم آن به موارد زیادی بستگی دارد. برای سقف و اجرای آن یک سری پارامتر‌هایی وجود دارند که هر کدام جداگانه اهمیت بسیار بالایی دارند اما از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به قالب وافل دست دوم اشاره کرد. قالب وافل دارای انواع مختلفی است که هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های منحصر به فرد هستند. در این مورد پیمانکار سقف وافل باید توجه زیادی داشته باشد. به همین منظور همان اندازه که قالب وافل بهتر باشد در هزینه و سرمایه نیز صرفه‌جویی شده است.
در واقع یکی از راه‌ها برای بازگشت سرمایه خرید قالب وافل دست دوم است. جنس قالب‌ها عموما پلاستیک بوده و ابعاد و اشکال مشخصی دارند. بیشتر جایگزین بتن ناکارامد می‌شود که بسیار هم به صرفه‌تر است. باعث سبک‌تر شدن سازه و کاهش جذب انرژی لرزه‌ای می‌شود. در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید تا درباره‌ی قیمت، انواع و به طور کلی از ویژگی‌های آن¬ها بیشتر آگاه شوید و بتوانید با اطلاعات خوب و کافی یک قالب وافل مناسب و به صرفه تهیه کنید.

برای دریافت قیمت قالب وافل دست دوم با ما در تماس باشید.

۰۹۱۲۰۲۲۰۱۲۵

قیمت قالب وافل دست دوم

قیمت قالب وافل دست دوم چقدر است؟ هزینه ای که برای این موضوع شما باید متقبل شوید به موارد مختلفی بستگی دارد و با توجه به وضعیت بازار کشور ما ممکن است در بازه های زمانی کوتاه تغییر کند. از این رو برای سهولت در کار ما قیمت ها در وبسایت خود قرار نداده ایم و شما برای آگاهی از آن می توانید با ما تماس بگیرید. برای مصرف آن نیز همانطور که در قسمت بالا گفته شد باید در نظر گرفت که موقعیت پروژه به چه صورت است تا بدانید که قالب نو نیاز است یا دست دوم. اما یکی از ویژگی های خوب این محصول این است که یکبار مصرف نیست. پس اگر آن را بخرید می توانید در کارهای بعدی خود نیز آن را استفاده کنید. 

شاید سوال باشد که قیمت قالب وافل دست دوم چقدر است؟ باید بگوییم که این هزینه به نکات مختلفی بستگی دارد و یکی از آن‌ها وضعیت بازار است که در یک بازه‌ی کوتاه ممکن است کلی تغییر کند بنابراین نمی‌توان یک قیمت مشخص گفت. طبیعتا قالب وافلی که برای بار دوم استفاده می‌شود قیمت کمتری نسبت به نو دارد. برای مطلع شدن از قیمت‌ها لازم است که با ارگان‌های مربوطه تماس بگیرید.

قالب وافل دست دوم
فروش ویژه قالب وافل دست دوم

برای خرید قالب وافل با کارشناسان نوین صنعت سازه در ارتباط باشید.

خرید قالب وافل دست دوم

قیمت قالب وافل به آیتم های مختلفی بستگی دارد. به طور مثال همین نمونه های دست دوم آن طبیعتا قیمت پایین تری دارد. اما اگر می خواهید که قالب وافل در چند کار مورد استفاده قرار دهید ترجیحا مدل نو تهیه کنید. مطمئن باید که نوین صنعت سازه با پایبندی به شعار سود کمتر، فروش بیشتر مناسب ترین قیمت را به شما ارائه می دهیم. ضمن این که تمامی محصولا را با کیفیت تضمینی ارائه می دهیم. گارانتی های ما به مدت شش ماهه بوده و هم چنین محصولات را به قیمت پنجاه درصد فاکتوری که دارید بازخرید می کنیم. در رابطه با این موضوع نیز تفاوتی ندارد که قالبی که دست شماست نو و یا کارکرده باشد.

انواع قالب وافل دست دوم

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم قالب وافل دست دوم نقش بسیار مهمی در اجرای سقف‌های وافلی دارد. در واقع قالب وافل شکل و ابعاد قالب، عملکرد سقف را معین می‌کند. دو نوع از مهم‌ترین انواع قالب وافل‌های دست دوم وجود دارند. قالب دست دوم که با تکنولوژی و آلیاژ‌های مختلف تولید شده است؛ این نوع دارای کیفیت و مواد اولیه‌ای خوب هستند که در ساختمان‌سازی بیشترین کاربرد را داراست.
نوع دوم قالب‌های تولیدی با تکنولوژی نوین و پیشرفته است که به علت استفاده از تکنولوژی مدرن در ساختشان برای ساختمان‌سازی بسیار مناسب است. این قالب‌ها از نظر عملکردی به سه نوع تقسیم می‌شوند.
1) قالب‌های یک طرفه که در ادامه توضیح مختصری از آن را خواهیم داد.
2) قالب‌های دو طرفه که در ان‌ها تیرچه به صورت عمود بر یکدیگر قرار می‌گیرد و برای دهانه‌های بلند مصرف می‌شود. نمای زیرین سقف به صورت مکعب مربعی می‌باشد و بصورت یکپارچه هستند که نیازی به مونتاژ ندارند.
3) قالب‌های قفل دار: این قالب‌ها جدیدترین و پیشترفته‌ترین نوع است که هم یک طرفه و هم دوطرفه آن وجود دارد. خیلی راحت می‌توان قالب‌های مجاور را به شکل دو قالب کنار هم نگه داشت البته برای این کار بسته‌هایی تعبیه شده. با استفاده از این قالب‌ها نمای سقف کاملا ظاهر می‌شود. از نظر ایمنی و امنیت جانی هم به راحتی کارگران می‌توانند روی ان‌ها راه بروند و اجرای آن مطمئن‌تر است. جهت پیاده‌سازی انواع سقف‌ها باید یک قالب متناسب با آن را استفاده نمود.

قالب وافل یک طرفه دست دوم

یک ابزار برای ساخت سقف بتنی قالب وافل دست دوم یک طرفه است که به صورت موقت در اسکلت سقف قرار می‌گیرد و در اخر کار و تمام شدن بتن‌ریزی ان را خارج می‌کنند. در این موارد فشار و انتقال بار بیشتر در یک راستا انتقال می‌یابد و شبیه به سیستم سقفی تیرچه بلوک است. می‌توان وافل یک طرفه را همان تیرچه بلوک یک طرفه دانست با این تفاوت که بجای یونولیت از قالب‌های غیر ماندگار پلاستکی استفاده می‌کنند.
سقف وافل یک طرفه نسبت به دو طرفه‌ی ان بدلیل استفاده از میلگرد و بتن کمتر، هزینه‌ی کمتری دارد و به نسبت عملکرد آن هم ضعیف‌تر است. این قالب‌ها به صورت جدا از هم ساخته می‌شوند و با توجه به نیازی که پروژه دارد در کارگاه مونتاژ می‌شود. قالب وافل یک طرفه‌ی دست دوم مطمئناً قیمت کمتری نسبت به دست اول آن دارد و کارکرد آن هم متفاوت است. قیمت این قالب‌ها با توجه به پروژه‌هایی که اجرا می‌شوند متفاوت است و هزینه به صورت متر مربع محاسبه می‌شود.

خرید قالب وافل کارکرده

زمانی که یک پیمانکار قصد خرید قالب وافل را می‌کند باید به موارد مختلفی توجه داشته باشد. توجه به هر یک از موارد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این موارد اعم از:
1) با توجه به دست دوم بودن قالب وافل باید به مکانی که از آن جا تهیه می‌کنید توجه داشته باشید. پس پیدا کردن یک شرکت معتبر در این زمینه بسیار مهم است تا قالب‌هایی با کیفیت بالا عرضه و اجرا کند.
2) مورد بعدی توجه به نرم بودن قالب هاست که هیچ تردی در آن نباشد. پس بنابراین اگر قالبی که ساخته شده از مواد خوب و مرغوب باشد جنس آن نیز نرم می‌شود. حتماً باید به این مورد در خرید توجه داشت زیرا که این نرم بودن به دلیل احتمال شکستگی از اهمیت بسیاری برخوردار است.
3) نهایت سعی خود را کنید تا قالب وافل‌ دست دوم را از دلالان تهیه نکنید. به دلیل بودجه ممکن است وسوسه‌ی خرید آن از واسطه‌ها را داشته باشید اما به یاد داشته باشید که با این کار شاید هزینه‌ی اجرایی بیشتری را شامل شود در حالی که گارانتی ندارند.
4) با خرید قالب‌ وافل دست دوم از شرکت‌های معتبر علاوه بر اطمینان از خوب بودن آن‌ها با داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش حس اعتماد و امنیت به شما می‌دهند در حالی که صرفه‌جویی هم کرده‌اید.
5) قبل از خرید حتما تست‌هایی مانند تست‌های وزن سنگین، ضربه به وسیله‌ی چکش‌های سبک و سنگین و پرت کردن از ارتفاع را انجام دهید. در صورتی که هر کدام از تست‌ها دچار مشکل شد واحد تولید باید در انتخاب مواد اولیه اصلاحی ایجاد کند.
6) همیشه سعی کنید قالب وافلی که کم‌ترین پیچیدگی را دارد؛ انتخاب کنید. با این کار سرعت را افزایش داده و دقت را بالاتر می‌برید و به ترتیب آن زمان پروژه نیز کاهش می‌یابد.

نتیجه‌گیری درباره قالب وافل دست دوم

یکی از الزامات اجرای پروژه سقف وافل، قالب وافل است که دارای نکات بسیار مهم، متنوع و پر اهمیت است که باید توجه زیادی داشته باشیم. در خرید کردن قالب وافل دست دوم این پیمانکار است که باید به موارد مختلفی توجه کند و با تجربه، دانش و تخصص خود بهترین انتخاب را داشته باشد.
قالب‌های وافل دست دوم کاربرد زیادی در صنعت ساخت و ساز دارد و کیفیت ساخت آن برای سازندگان از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل است که خرید و فروش‌های زیادی هم صورت می‌گیرد که بسیار پر اهمیت می‌باشد.
همین که قیمت ان‌ها نسبتا مناسب است باعث می‌شود تا کاربرد ان‌ها هر روزه افزایش پیدا کند. امروزه یکی از راه‌های خرید تجهیزات ساختمانی خرید همین قالب‌های وافل دست دوم است. در این مقاله کوتاه تمام تلاش خودمان را کردیم تا مطالب مهم و مفیدی درباره‌ی قالب وافل‌ دست دوم در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با آگاهی درست در این¬باره بهترین انتخاب را داشته باشید.

برای خرید قالب وافل دست دوم با ما در تماس باشید.

۰۹۱۲۰۲۲۰۱۲۵

نوین صنعت سازه

همانطور که گفتیم نوین صنعت سازه انواع خدمات را می توانید یا کیفیتی بی نظیر به شما ارائه دهد. از این رو شما می توانید مطئن باشید که با تهیه این محصولات هم برنامه ریزی مالی خوبی داشته اید و هم این که کیفیت کار خود را بالا می برید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۰۲۲۰۱۲۵ تماس بگیرید.

آیا قالب وافل دست دوم کارایی دارد؟

بله این قالب ها را می توان تمیز کرد و دوباره در پروژه های دیگر مورد استفاده قرار داد. از این رو از لحاظ کیفیت مشکلی نخواهید داشت.

از لحاظ قیمت قالب وافل نو مناسب تر است و یا دست دوم؟

طبیعتا دست دوم ارزان تر است اما اگر در بیش از یک کار می خواهید استفاده کنید خرید قالب نو را پیشنهاد می کنیم. ضمن این که ما باز خرید آن را نیز انجام می دهیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *