دسته بندی قالب وافل

قالب پلیمری بتن – قیمت و خرید

قالب پلیمری بتن -سقف وافل -اجرای قالب -ضایعات قالب وافل -محاسبات سقف وافل -شماره تماس: 09120220125 -شماره تماس: 09190220920

ما در این مطلب به مبحث قالب پلیمری بتن می پردازیم. جهت مشاوره و اجرای انواع خدمات: تولید و اجرای بهترین طراح قالب و سقف وافل، طراحی و محاسبات سقف وافل، اجرای قالب و سقف وافل دوطرفه و یک طرفه، خرید و فروش انواع قالب وافل دو طرفه و یک طرفه دست دوم، تعویض و معاوضه قالب وافل، ضایعات قالب وافل، قالب وافل قفل دار و ساده، اجرای بهترین سقف و اسکلت بتنی، تولید و نصب و همچنین خرید و فروش شوتینگ نخاله ساختمانی و … می توانید با کارشناسان نوین صنعت سازه تماس بگیرید..

قالب پلیمری بتن

قالب پلیمری بتن چیست و چه کاربردی دارد؟ تفاوت آن با دیگر نمونه های مشابه چیست؟ چطور می توان آن را تهیه کرد؟ این قالب ها یک محصول کاملا کاربردی می باشد که به دلیل مزایای بسیار زیادی دارد که جایگزین نوع فلزی آن شده است. یکی از مواری که باعث این اتفاق شده است این است که به طور مثال در گذشته پلی وود در سقف های دال های بتنی استفاده می شد. یا این که گاها تخته های چند لایه نیز به کار می بردند. این ترکیب مشکلی که داشت این بود که به دلیل رطوبت خصوصا در مناطق شمالی از هم جدا می شوند. در نتیجه کیفیت و استحکام اولیه خود را از دست می دانند. 

بیشتر بخوانید: ترکیب دال یک طرفه و دوطرفه

قالب بتن پلاستیکی

امروزه قالب بتن پلاستیکی، امروزه مصرف بسیاری دارد.
قالب بتن پلاستیکی که بدنه اصلی آن برخلاف دیگر قالب های بتنی از جنس پلیمر فشرده است. و امروزه به علت خواص زیاد آن جایگزین قالب های فلزی و پلی وود ها شده است.

اگر چه بدنه و متریال استفاده شده در ساخت قالب پلیمری بتن ریزی پلیمری است، قالب های بتن ریزی پلاستیکی کاربردهای مختلفی دارند که از مشهورترین و پرکاربرد ترین آن ها در زمینه ساخت و ساز می توان به قالب پلاستیکی دیوار، قالب پلاستیکی ستون بتنی و قالب پلاستیکی سقف اشاره کرد.

خرید قالب پلاستیکی بتن

این قالب ها از جنس پلیمر فشرده هستند. همچنین که مقاومت خوبی هم در مقابل سائیدگی داشته و از دوام خوبی هم برخوردار است. از این رو استفاده از آن به شدت پیشنهاد می شود. این قالب ها در انواع مختلفی برای کاربردهای مختلفی طراحی و تولید می شوند که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد. محصول فوق در انواع متنوع سازه های بتنی استفاده می شود. کیفیت و کارایی آن تضمینی بوده و مطمئن باشید که کلیه ایرادات نمونه های قبلی برطرف شده است.

  • انواع قالب پلیمری :
  • دیوار
  • سقف
  • ستون بتنی

مزایای قالب بتن پلاستیکی

۱- مهم ترین ویژگی قالب بتن پلاستیکی وزن سبک این قالب است. چون که وزن و سبکی یکی از مهم ترین فاکتور در حوزه ساختمان سازی بوده. چون که هرچه وزن سبک تر باشه سازه سبکتر است و اجرای آن آسان تر است. همین موضوع موجب مشهوریت بیش از پیش قالب های بتن پلاستیکی می شود.

۲- امکان استفاده از آن در مناطق سردسیر و با موقعیت جوی و آب و هوایی سرد و خشک چون قالب های پلاستیکی از نفوذ و منتقل کردن سرما به سازه های بتنی پیشگیری می کنند و مانع از سردی و یخ زدگی بتن ها هستند. از همین جهت در این مناطق بیشتر استفاده میشوند.

۳- اگر چه قالب پلاستیکی، قالبی کاملا مناسب برای ساخت سازه های بتنی در مناطق سردسیر است، ولی جالب است بدانید این قالب ها، قالب های شایع و قابل بهره گیری در مناطق گرمسیری هم هستند. چون سطح و رویه این قالب ها، مثل دیگر قالب های بتن ریزی فلزی، از جنس فلز نبوده و از این جهت از منتقل کردن گرمای شدید و زیاد به سطوح قالب بندی پیشگیری کرده و مانع از خشک شدن و تبخیر رطوبت و آب لایه های سطحی بتن می شود.

۴- بعد از باز کردن قالب ها بدون نیاز به تمیز کردن می باشند.

بیشتر بخوانید: سقف وافل

معایب قالب پلاستیکی بتن چیست؟

معایب این قالب ها نسبت به قالب های فلزی بتن این است که نیازمند زیر سازی بیشتر در سقف و همینطور در دیوار یا ستون نیازمند مهار پشت بند افقی بسیاری است برای مثال در قالب بندی دیوار با قالب فلزی در هر یک متر ارتفاع دو ردیف مهاری افقی (لوله داربست) بسته می شود که می بایست در قالب بندی دیوار با قالب پلاستیکی یک ردیف اضافه تر باشد که می شود سه ردیف در هر متر ارتفاع، از معایب دیگر این قالب ها می توان گفت که کلیه ابعاد قالب ها فعلا موجود نیست و تنها سه ابعاد ۱۵- ۲۰ و ۵۰ در ارتفاع ۱ متر تولید می شود که احتمالا در آینده نه چندان دور این مشکل رفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اسپیسر بتن چیست؟

قیمت قالب پلاستیکی بتن

نوین صنعت سازه، تولید کننده انواع قالب پلیمری بتن با رعایت تمام استانداردهای لازم می باشد. از هر جای کشور که باشید می توانید این قالب ها را از ما تهیه کنید. همینطور که کیفیت کار کاملا تضمینی بوده و هیچ نوع نگرانی از بابت دوام و کارایی آن لازم نیست. محصول مدنظر در ابعاد مختلفی طراحی شده است. که کاملا مناسب با نیاز مشتری می باشد. 

بیشتر بخوانید: پلان سقف وافل

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۰۲۲۰۱۲۵ تماس بگیرید

قالب پلیمری بتن

بیشتر بخوانید: انواع سقف وافل

در قسمت زیر یک کلیپ جهت توضیحات کامل قالب پلیمری دیوار و ستون قرار داده شده است.

قالب وافل را از نوین صنعت سازه نیز می توانید خریداری کنید. با ما تماس بگیرید.

آیا نوین صنعت سازه این قالب ها را به کل کشور ارسال می کند؟

بله ضمن تولید انواع سازه های ساختمانی شما می توانید از هر جای کشور آن ها را ما تهیه کنید.

آیا قالب های پلیمری از لحاظ اقتصادی هم به صرفه می باشد؟

بله به این دلیل که کیفیت و مقاومت بالای آن در پروژه ها می تواند خروجی کار شما را خیلی بهتر کند. از این جهت هزینه ای که بابت آن میپردازید نسبت به کارکرد آن بسیار عالی است.

بیشتر بخوانید: تیرچه صنعتی بتن

درباره نوین صنعت سازه

با توجه به پیشرفت های نوین در صنعت ساختمان و نیز نیاز روز افزون جامعه به تکنولوژی های نوین ساختمانی شرکت نوین صنعت سازه بر این آمد تا با اتکا به پرسنل و نیروهای متخصص در زمینه طراحی محاسبات بهینه سازی و ساخت سازه های بتنی ایمن و مستحکم دست به تولید قطعات و لوازم اجرای سازه های بتنی بزند از آنجا که پلیمرها خاصیت عدم چسبندگی به مصالح ساختمانی را دارند بهترین متریال برای تولید محصولات این مجموعه بوده و می باشند این مجموعه از سال ۱۳۹۵ تا کنون بیش از ۱۴ محصول مختلف از مواد پلیمری در صنعت بتن ریزی و ساخت سازه های بتنی و نیز سهولت در اجرای سازه های بتنی و کارهای ساختمانی شروع به کار نموده است با توجه به سرعت عمل و سهولت در اجرای سازه های بتنی و نیز در امور دیگر ساختمانی این مجموعه برین آمد تا با ابداع و تولید محصولاتی متفاوت و متنوع گامی موثر در صنعت ساخت و ساز کشور بر داشته باشد و از جمله نقاط قوت مجموعه تنوع در تولید محصولات پلیمری و تجهیزات ساختمانی می باشد که در ادامه به معرفی و نمایش این محصولات ادامه خواهیم داد.

نوین صنعت سازه انواع قالب وافل را به فروش می رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر محاسبات سقف وافل از طریق شماره های نوشته شده در سایت با ما تماس بگیرید.

اجرای انواع خدمات: تولید و اجرای بهترین طراح قالب و سقف وافل، طراحی و محاسبات سقف وافل، اجرای قالب و سقف وافل دوطرفه و یک طرفه، خرید و فروش انواع قالب وافل دو طرفه و یک طرفه دست دوم، تعویض و معاوضه قالب وافل، ضایعات قالب وافل، قالب وافل قفل دار و ساده، اجرای بهترین سقف و اسکلت بتنی، تولید و نصب و همچنین خرید و فروش شوتینگ نخاله ساختمانی و …

جهت مشاوره و اجرای انواع خدمات: تولید و اجرای بهترین طراح قالب و سقف وافل، طراحی و محاسبات سقف وافل، اجرای قالب و سقف وافل دوطرفه و یک طرفه، خرید و فروش انواع قالب وافل دو طرفه و یک طرفه دست دوم، تعویض و معاوضه قالب وافل، ضایعات قالب وافل، قالب وافل قفل دار و ساده، اجرای بهترین سقف و اسکلت بتنی، تولید و نصب و همچنین خرید و فروش شوتینگ نخاله ساختمانی و … می توانید با کارشناسان نوین صنعت سازه تماس بگیرید..

ارتباط با نوین صنعت سازه:

شماره تماس: 09120220125

شماره تماس: 09190220920

شماره تماس: 09359367456

اجرای انواع خدمات: تولید و اجرای بهترین طراح قالب و سقف وافل، طراحی و محاسبات سقف وافل، اجرای قالب و سقف وافل دوطرفه و یک طرفه، خرید و فروش انواع قالب وافل دو طرفه و یک طرفه دست دوم، تعویض و معاوضه قالب وافل، ضایعات قالب وافل، قالب وافل قفل دار و ساده، اجرای بهترین سقف و اسکلت بتنی، تولید و نصب و همچنین خرید و فروش شوتینگ نخاله ساختمانی و …

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *