دسته بندی قالب وافل, مقالات

قیمت روغن قالب بتن

قیمت روغن قالب بتن -سقف وافل -اجرای قالب -سقف وافل دوطرفه و یک طرفه -شماره تماس: 09120220125 -شماره تماس: 09190220920

ما در این مطلب به مبحث قیمت روغن قالب بتن می پردازیم. جهت مشاوره و اجرای انواع خدمات: تولید و اجرای بهترین طراح قالب و سقف وافل، طراحی و محاسبات سقف وافل، اجرای قالب و سقف وافل دوطرفه و یک طرفه، خرید و فروش انواع قالب وافل دو طرفه و یک طرفه دست دوم، تعویض و معاوضه قالب وافل، ضایعات قالب وافل، قالب وافل قفل دار و ساده، اجرای بهترین سقف و اسکلت بتنی، تولید و نصب و همچنین خرید و فروش شوتینگ نخاله ساختمانی و … می توانید با کارشناسان نوین صنعت سازه تماس بگیرید..

قیمت روغن قالب بتن

قیمت روغن قالب بتن چقدر است؟ از کدام نوع آن استفاده کنیم که نتیجه بهتری در کار بگیریم؟‌ کاربردهای این روغن چیست و اگر از آن استفاده نکنیم آیا قالب ها دچار آسیب می شوند؟ اگر این سوال ها برای شما هم پیش آمده حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا کاربردهای آن را با هم ببینیم. احتمالا پیش آمده است که از روغن های شیمیایی استفاده کنید. سپس متوجه شوید که پس از مدت کوتاهی کیفیت اولیه را ندارد. به نظر شما علت چیست؟‌ قالب های وافل به دلیل این که در داخل دال های بتنی قرار می گیرند نیاز به ماده ای دارند تا به کمک آن بتوان این بتن را به راحتی از داخل آن خارج کرد. 

بیشتر بخوانید: ترکیب دال یک طرفه و دوطرفه

قیمت روغن قالب پایه آب

همانطور که گفته شد برای راحتی کار در حین جدا شدن بتن ها ما به این محصول نیاز داریم. اما متاسفانه در گذشته برخی از آن ها به دلیل انجام واکنش های شیمیایی به قالب آسیب می رساند. از این رو تغییراتی در آن ها اعمال شد. که به کمک آن کیفیت روغن بالا رفته شد. همچنین می توان آن را مدت طولانی تری نگه داشت. نوع استفاده آن به نحوی می باشد که تماس مستقیم با بتن دارد. از این رو باید استانداردهای لازم در تولید آن ها رعایت شده باشد تا کیفیت بتن را کاهش ندهد. این موضوع هم برای شما هزینه ساز است و هم روال پروژه را به هم می ریزد. در ادامه با نوعی از آن آشنا خواهیم شد که تمام مشکلات را حل کرده ست. برای کسب اطلاعات در رابطه با قیمت روغن قالب پایه آب  با ما تماس بگیرید.

فروش روغن قالب در تهران

روغن که در قالب های وافل به کار برده می شوند، از لحاظ فنی نیز باید مفید باشند. ضمن این که ضوابطی نیز وجود دارند که استفاده از روغن های شیمیایی را ممنوع اعلام کرده اند. پس محصول جایگزین چیست؟ نوین صنعت سازه، اقدام به تولید محصولی بی نظیر در این زمینه کرده است. در روغن مذکور هیچ واکنش شیمیایی رخ نمی دهد. کارایی خود را از دست نمی دهد. هم چنین قیمت مناسبی نیز دارد. با تهیه آن می توانید مطمئن باشید که بتن شما آسیبی نمی بیند. کیفیت تمامی محصولات ما تضمینی می باشد. پس می توانید آن ها از هر جای کشور از ما تهیه کرده و استفاده نمایید. هم چنین ما اقدام به فروش روغن قالب در تهران با قیمت باورنکردنی نیز کرده ایم. اگر به دنبال یک روغن بدون چسبندگی هستید، حتما آن را تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: سقف وافل

روغن قالب های پلیمری بتن
یک روغن با کیفیت و بدون چسبندگی

استاندارد روغن قالب

در رابطه با استاندارد روغن قالب این نکته باید گفته شود که در هنگام آماده سازی، امولسیون به طور کامل به هم زده شود. علت آن هم این است که دارای ضد کف می باشد. در هنگام استفاده هم حواستان باشد که آن را باز نگذارید. این کار باعث می شود تا پس مدتی محصول کیفیت اولیه را نداشته باشد. ترجیحا در مقابل نور خورشید آن را قرار ندهید. همانطور که می دانید در آرماتور بندی ساز ها هیچ گونه چربی نباید به کار برده شود. این محصول به گونه ای تولید دشده که حتی می توان از آن به صورت اسپری استفاده کرد. 

بیشتر بخوانید: اسپیسر بتن چیست؟

فواید استفاده از روغن قالب بتن

  • حفظ کیفیت بتن
  • کم شدن هزینه ها
  • حفظ رطوبت بتن
  • آسانی در اجرا

تاثیرات روغن سوخته بر بتن

  • بالا رفتن جذب آب بتن که باعث کاهش مقاومت بتن در برابر خوردگی و دیگر عوامل آب زا می شود
  • پایین آمدن مقاومت الاستیکیته بتن که موجب ترک و شکستگی بتن می شود
  • کاهش مقاومت بتن در مقابل حریق
  • سخت در پاکسازی سطح قالب
  • تغییر رنگ بتن

بیشتر بخوانید: پلان سقف وافل

  • کمی با نوین صنعت سازه آشنا شویم:
  • کادر مجرب و حرفه ای
  • مجری سقف وافل در سراسر کشور و حتی در خارج از کشور
  • تولید کننده انواع قالب وافل
  • قیمت گذاری مناسب
  • ارائه دهنده محصولات با کیفیت تضمینی
  • رعایت تمام آئین نامه ها
قیمت روغن های پایه آب روغن وافل چقدر است؟

برای آگاهی از قیمت ها با شماره های نوشته شده در سایت تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: انواع سقف وافل

آیا روغن وافل پایه آب برای بتن مشکلی به وجود می آورد؟

خیر هیچ آسیبی نخواهد رساند.

درباره نوین صنعت سازه

با توجه به پیشرفت های نوین در صنعت ساختمان و نیز نیاز روز افزون جامعه به تکنولوژی های نوین ساختمانی شرکت نوین صنعت سازه بر این آمد تا با اتکا به پرسنل و نیروهای متخصص در زمینه طراحی محاسبات بهینه سازی و ساخت سازه های بتنی ایمن و مستحکم دست به تولید قطعات و لوازم اجرای سازه های بتنی بزند از آنجا که پلیمرها خاصیت عدم چسبندگی به مصالح ساختمانی را دارند بهترین متریال برای تولید محصولات این مجموعه بوده و می باشند این مجموعه از سال ۱۳۹۵ تا کنون بیش از ۱۴ محصول مختلف از مواد پلیمری در صنعت بتن ریزی و ساخت سازه های بتنی و نیز سهولت در اجرای سازه های بتنی و کارهای ساختمانی شروع به کار نموده است با توجه به سرعت عمل و سهولت در اجرای سازه های بتنی و نیز در امور دیگر ساختمانی این مجموعه برین آمد تا با ابداع و تولید محصولاتی متفاوت و متنوع گامی موثر در صنعت ساخت و ساز کشور بر داشته باشد و از جمله نقاط قوت مجموعه تنوع در تولید محصولات پلیمری و تجهیزات ساختمانی می باشد که در ادامه به معرفی و نمایش این محصولات ادامه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: تیرچه صنعتی بتن

نوین صنعت سازه انواع قالب وافل را به فروش می رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر محاسبات سقف وافل از طریق شماره های نوشته شده در سایت با ما تماس بگیرید.

اجرای انواع خدمات: تولید و اجرای بهترین طراح قالب و سقف وافل، طراحی و محاسبات سقف وافل، اجرای قالب و سقف وافل دوطرفه و یک طرفه، خرید و فروش انواع قالب وافل دو طرفه و یک طرفه دست دوم، تعویض و معاوضه قالب وافل، ضایعات قالب وافل، قالب وافل قفل دار و ساده، اجرای بهترین سقف و اسکلت بتنی، تولید و نصب و همچنین خرید و فروش شوتینگ نخاله ساختمانی و …

جهت مشاوره و اجرای انواع خدمات: تولید و اجرای بهترین طراح قالب و سقف وافل، طراحی و محاسبات سقف وافل، اجرای قالب و سقف وافل دوطرفه و یک طرفه، خرید و فروش انواع قالب وافل دو طرفه و یک طرفه دست دوم، تعویض و معاوضه قالب وافل، ضایعات قالب وافل، قالب وافل قفل دار و ساده، اجرای بهترین سقف و اسکلت بتنی، تولید و نصب و همچنین خرید و فروش شوتینگ نخاله ساختمانی و … می توانید با کارشناسان نوین صنعت سازه تماس بگیرید..

ارتباط با نوین صنعت سازه:

شماره تماس: 09120220125

شماره تماس: 09190220920

شماره تماس: 09359367456

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *