سقف وافل

مجری سقف وافل در کرج

مجری سقف وافل در کرج

 مجری سقف وافل در کرج

مجری سقف وافل در کرج کجاست؟ برای اجرای این سقف ها به کجا مراجعه کنیم تا پروژه ما را به کیفیتی عالی بتوانند تحویل دهند. اگر شما هم در این شهر قصد اجرای سقف وافل را دارید، حتما تا انتهای این مقاله همراه باشید. سقف های این چنینی مزیت های بسیار زیادی دارند که باعث محبوبیت آن ها نسبت به نمونه های قبلی شده اند. به طور مثال یک مورد خیلی مهم آن استقامتی هست که دارد. این سقف ها در ابتدا در اروپا و آمریکا مورد استفاده قرار می گرفت و سپس با استقبال بی نظیری مواجه شد. مورد دیگر این که برای موارد گوناگونی قابل اجرا می باشد. به این صورت که حتی برای ایستگاه های مترو و فرودگاه ها نیز به کار برده می شود.

 مجری سقف وافل

یکی از بزرگترین شرکت های ساختمان نوین صنعت سازه می باشد که در زمینه تولید انواع سازه ها و مصالح ساختمانی و هم چنین اجرای آن ها فعالیت می کند. ما از خبره ترین و متخصص ترین مهندسین بهره گرفته ایم تا بتوانیم خدمات بی نظیری را به مشتریان گرامی ارائه دهیم. در هر جای کشور که باید می توانید با شماره های نوشته شده در سایت تماس بگیرید و از مشاورین ما کمک بگیرید. در رابطه با اجرای این سقف ها در نظر داشته باید که این کار چندین مرحله دارد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

  • زیر سازی سقف وافل
  • قالب چینی
  • بتن ریزی سقف
  • قالب برداری
  • نازک کاری

مجری سقف وافل تهران

در قسمت قبل مراحل اجرای سقف وافل، را به را ترتیب نام بردیم. در این قسمت می خواهیم مختصرا با هر مرحله آشنا شویم. اولین مرحله همانطور که گفته شد زیرسازی می باشد. در این قسمت ابتدا جک ها گذاشته می شوند و سپس قالب های وافل روی آن ها قرار می گیرند. بعد از آن نیز قالب چینی است که در آن میلگردها گذاشته می شوند و آرماتوربندی آغاز می شود. برای بتن ریزی نیز می توان از ماله پروانه ای استفاده کرد که زیبایی کار را بالا می برد. بعد از اجرای همه این ها و زمانی که بتن سفت شد قالب ها را بر می دارند. مرحله آخر نیز نازک کاری است که در برخی محل ها از سقف کاذب استفاده می شود. اگر به دنبال مجری سقف وافل تهران هستید حتما با ما تماس بگیرید.

مجری سقف وافل در کرج
اجرای سقف وافل با قیمت مناسب در کرج

سقف وافل

برای اجرای سقف وافل تمامی مراحل بالا راید با دقت کافی انجام شود. اگر برای شما هم این سوال مطرح شده است که اصلا چرا باید از این سقف ها استفاده کنیم باید بگوییم که دلایل مختلفی را می توان برای این موضوع مطرح کرد. به عنوان مثال صرفه اقتصادی که دارد کمک بزرگی می تواند به شما کند. مراحل اجرای آن به نسبت راحت بوده و ابزارهایی که برای آن استتفاده می شود از نظر زیست محیطی مشکلی ندارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۰۲۲۰۱۲۵ تماس بگیرید.

 

در انتها در رابطه با اجرای سقف وافل توسط نوین صنعت سازه یک کلیپ قرار داده ایم.

سقف وافل چیست؟

سقف هایی هستند که برای کم کردن بار مرده بر سازه استفاده می شود و مزایایی بسیار زیادی نسبت به سبک های قدیمی دارد که در این صفحه به آن ها اشاره شد.

آیا از این سقف ها در اسکلت های فلزی نیز می توان استفاده کرد؟

بله در این نوع اسکلت ها نیز شما امکان استفاده از سقف وافل را دارید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *