سقف وافل

اجرای سقف وافل در ایران

اجرای سقف وافل در ایران

اجرای سقف وافل در ایران

اجرای سقف وافل در ایران، چند سالی می باشد که جایگزین روش های قبلی شده است. علت آن نیز ویژگی های مثبتی می باشد که در این شیوه وجود دارد. در ادامه تمامی این مشخصه ها را با هم خواهیم دید، ضمن این که یک مجری حرفه ای آن را نیز معرفی خواهیم کرد. در رابطه با نحوه ی اجرای آن نیز باید گفت که به دو روش انجام می گیرد. شیوه اول اجرای سقف وافل به صورت تخت نام دارد و بعدی مدولار می باشد. هر دوی آن ها به کاهش هزینه های شما کمک می کند. اما این که هر کدام برای چه سازه ای متناسب است موردی است که قصد داریم به آن پبردازیم.

اجرای سقف وافل

در قسمت قبل شیوه های اجرای سقف وافل گفته شد. در اولی که تخت نام داشت، سرعت کار بیشتر است و قالب ها به صورت دقیق تری چیده می شوند. ضمن این که با پیاده سازی آن می توانید امنیت کارگران در حین کار را هم افزایش دهید. روش مدولار نیز برای دهانه های متعارف بسیار مناسب بوده و نیاز به دقت بالایی دارد. این دو معمولا مانند همدیگر اجرا می شوند. فقط تفاوتی که دارد این است که مدولار نیازی به قالب فلزی ندارد. اگر می خواهید بهترین روش را با توجه به نوع پروژه خود بیابید با شماره های نوشته شده در سایت تماس بگیرید. از این طریق می توانید از راهنمایی مشاورین ما بهره ببرید.

اجرای سقف وافل در ایران
سقف وافل شیوه ای جدید با مزایای بسیار زیاد

قیمت اجرای سقف وافل

نوین صنعت سازه، برندی نام آشنا در این زمینه می باشد که اجرای سقف وافل در ایران را کیفیتی بی نظیر انجام می دهد. در رابطه با قیمت اجرای سقف وافل باید گفت که عوامل مختلفی بر روی آن تاثیر می گذارند از این رو نمی توان مقدار مشخصی برای آن تعیین کرد. اما این اطمینان را به شما بدهیم که ما با مناسب ترین قیمت آن را برای شما انجام خواهیم داد. ضمن این که در رابطه با خرید قالب وافل نیز می توانید با ما همراه باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۰۲۲۰۱۲۵ تماس بگیرید

نوین صنعت سازه

همانطور که گفته شد شما برای اجرای سقف های وافل در سراسر کشور می توانید روی ما حساب کنید. نوین صنعت سازه تولید کننده انواع قالب وافل در سایزهای مختلف نیز می باشد. در زیر چند ویژگی مهم مجموعه ما را با هم خواهیم دید. سقف های وافل همانطور که گفته شد می توانند خیلی مفید باشند. اگر که درست و اصولی اجرا شوند. 

  • قیمت گذاری مناسب
  • کادر مجرب و متخصص
  • استفاده از بهترین متریال
  • اندازه گذاری های استاندارد
  • اجرای سقف در سراسر کشور
  • ضمانت کیفیت برای همه محصولات

سوالات متداول

آیا نوین صنعت سازه سقف وافل را در شهر شیراز نیز اجرا می کند؟

بله همانطور که گفته شد از سراسر ایران می توانید مشتری ما باشید.

قیمت اجرای این سقف چگونه محاسبه می شود؟

در رابطه با قیمت گذاری ها می توانید با شماره های نوشته شده در سایت تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *