دسته بندی قالب وافل

اهمیت تفاوت رنگ در قالب های وافل

اهمیت تفاوت رنگ در قالب های وافل

اهمیت تفاوت رنگ در قالب های وافل

اهمیت تفاوت رنگ در قالب هابی وافل چقدر است؟ آیا مهم است که که قالب چه رنگی در سقف های خود به کار ببریم؟ در این قسمت قصد داریم تا به بررسی این موضوع بپردازیم که اصلا چه رنگ قالبی مناسب کار ما می باشد. توجه کنید که هر گونه تعریفی در باب این محصول تحت این عنوان که رنگ مشکی آن کیفیت لازمه را ندارد اشتباه بوده و اصلا کیفیت کار به رنگ آن بستگی ندارد. دلیل آن را نیز در ادامه با هم خواهیم دید. مسئله مهمی که شما به عنوان یک کارفرما باید به آن توجه کنید این است که خوب تحقیق کنید تا از یک برند معتبر این قالب ها را تهیه کنید تا کیفیت لازمه را دارا باشد.

رنگ قالب وافل

همانطور که در قسمت قبل نیز گفته شد رنگ قالب وافل نباید معیاری باشد که شما در هنگام خرید باید به آن توجه کنید. اگر این سوال برای شما هم پیش آمده پس اختلاف قیمتی که قالب های مشکی را رنگی دارند، به چه علت است؟ برای رنگدهی و بخشیدن جلوه به قالب ها در فرایند تولید، به مواد اولیه رنگدانه های پلیمری اضافه می شود تا رنگ مورد نظر را به قالب بدهد. این رنگدانه های ارزان قیمت نیستند و در نتیجه قیمت محصول نهایی را نیز بالا می برند. از این رو اگر مشکی را نخرید باید مبلغ بیشتری را بپردازید. این موضوع هیچ ارتباطی به کیفیت ندارد. به طور مثال نمی توان گفت که قالب های سفید استحکام بالاتری دارند.

  • در رابطه با قالب های رنگی بدانید:
  • کارایی هیچ کدام با بقیه تفاوتی ندارد.
  • علت تفاوت قیمت به دلیل رنگدانه های پلیمری می باشد.
  • کیفیت قالب هیچ ارتباطی به رنگ آن ندارد.
  • معیار شما در زمان خرید با متریال اولیه به کار رفته در آن باشد.
اهمیت تفاوت رنگ در قالب های وافل
رنگ قالب وافل

قالب وافل

در این مقاله سعی کردیم تا در رابطه با اهمیت تفاوت رنگ در قالب های وافل  به صورت کامل صحبت کردیم. حتما می دانید که قالب وافل اصلی ترین عنصر سقف های وافل می باشد. بنابراین دقت در انتخاب یک مدل با کیفیت آن می تواند نقش به سزایی در نتیجه کار داشته باشد. با خرید آن از نوین صنعت سازه، می توانید مطمئن باشید که طراحی و تولید این محصول با دقت تمام صورت گرفته است. ضمن این که می توانید اجرای آن را نیز به ما بسپارید. سابقه و تجربه درخشان صنعت سازه اعتبار ماست. 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۰۲۲۰۱۲۵ تماس بگیرید

آیا قالب های سفید رنگ کیفیت بهتری دارند؟

خیر همانطور که گفته شد رنگ ها هیچ تاثیری در کیفیت قالب ندارند.

نوین صنعت سازه قالب های چه رنگی را به فروش می رساند؟

با توجه به این که تفاوتی در کارایی قالب رنگ ها ایجاد نمی کنند، ما برای رفاه حال مشترین و برای این که قیمت ها مناسب تر باشند تنها قالب های مشکی را تولید می کنیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *