دسته بندی قالب وافل, مقالات

قالب وافل قفل دار

قالب وافل قفل دار -سقف وافل -قالب وافل ساده -سقف وافل دوطرفه و یک طرفه -شماره تماس: 09120220125 -شماره تماس: 09190220920

ما در این مطلب به مبحث قالب وافل قفل دار می پردازیم. جهت مشاوره و اجرای انواع خدمات: تولید و اجرای بهترین طراح قالب و سقف وافل، طراحی و محاسبات سقف وافل، اجرای قالب و سقف وافل دوطرفه و یک طرفه، خرید و فروش انواع قالب وافل دو طرفه و یک طرفه دست دوم، تعویض و معاوضه قالب وافل، ضایعات قالب وافل، قالب وافل قفل دار و ساده، اجرای بهترین سقف و اسکلت بتنی، تولید و نصب و همچنین خرید و فروش شوتینگ نخاله ساختمانی و … می توانید با کارشناسان نوین صنعت سازه تماس بگیرید..

قالب وافل قفل دار

قالب وافل قفل دار چییست و چه کاربردی دارد؟ چطور می توان آن را تهیه کرد؟ برای چه سازه هایی مناسب تر است؟‌ این محصول یک مدل از انواع قالب وافل می باشد که در اجرای سقف های وافلی کاربرد دارد. در رابطه با این که چه تفاوتی با مدل های دیگر دارد و مزایای آن چیست در ادامه صحبت خواهیم کرد. در واقع قالب های مذکور از جدیدترین نوع این محصولات هستند که تمامی مشکلات قبلی ها در آن ها رفع شده است و می تواند کمک بزرگی در پروژه ها به شما کند. 

بیشتر بخوانید: ترکیب دال یک طرفه و دوطرفه

قالب وافل قفل دار چیست؟

قالب وافل قفل دار چیست؟برای این موضوع بیایید تا کمی با معایب قالب های وافل آشنا شویم. به طور مثال یکی از مواردی که باید گفته شود این است که قالب ها در کنار هم به درستی فیکس نمی شوند. همین موضوع می تواند باعث نفوذ شیرآبه بتن در میان آن ها شده و برای شما دردساز شود. از این رو توصیه می کنیم از نوع قفل دار آن استفاده کنید. با انی محصول اجرای شما هم راحت تر صورت می گیرد و هم این که سرعت بیشتری دارد. از دلایل دیگر استفاده از آن می توان به این مورد اشاره کرد که کارفرما باید همه شرایط را در نظر بگیرید. از جمله فصل های مختلف و وزش باد و یا طوفان. قالب قفل دار نمی گذارد که وزش باد قالب ها را جا به جا کند. 

قالب وافل

قالب وافل یک وسیله مهم و اساسی در اجرای سقف های این سبکی می باشد. این قالب ها یک فایده خیلی مهمی که دارند این است که مشکلات زیست محیطی ندارند. ضمن این که قابلیت استفاده چند باره داشته و مقرون به صرفه هستند. اما همانطور که گفته شد برای گرفتن خروجی بهتر، می توانید از نوع قفل دار آن استفاده نمایید. آن ها از جنس پلاستیک محکم بوده و از جمله های تفاوت آن ها با مدل های یوبوت می توان به این اشاره کرده که قالب وافل درون دال قرار می گیرد و پس از کار نیز از آن جدا می شوند.

بیشتر بخوانید: سقف وافل

مزایای قالب وافل قفل دار چیست؟

قالب وافل قفل دار ویژگی های زیادی نسبت به قالب های معمولی دارد که بر اساس تجربه در پروژه های مختلف به طراحی و تولید آن اقدام کرده ایم. وجود نمای اکسپوز تراز شده، فیکس بودن قالب در هنگام اجرا، نشت نکردن شیره بتن، افزایش مقاومت قالب و سرعت در اجرا از مهمترین ویژگی های قفل دار بودن قالب های وافل است که در ادامه هر یک از این موارد را شرح خواهیم داد.

مزایای قالب وافل قفل دار:

  • قفل‌نگه دارنده، موجب اجرای آسان میشود، گونیا و یک سو شدن خودکار سقف وافل می‌شود .
  • قفل نگه دارنده از بلند شدن و سقوط قالب در هوای طوفانی پیشگیری می‌کند.
    یک سوراخ‌های نصب شده در دور قالب ، قابلیت بیرون کشیدن قالب را از زیر سقف با کمترین صدمه دیدگی و استفاده از قلاب‌های مناسب آسان میشود.

بیشتر بخوانید: اسپیسر بتن چیست؟

داشتن نمای اکسپوز تراز شده

قالب های وافل قفل دار این شرکت به علت مزایای ساختاری که دارد بهترین انتخاب برای اجرای اکسپوز سقف با بهترین کیفیت است. قفل های نصب شده در این قالب ها موجب فیکس شدن قالب ها در کنار هم می شود. به این ترتیب قفل شدن قالب ها باعث گونیا شدن اتوماتیک قالب ها و قرار گرفتن آن ها در یک سو می باشد. با قفل شدن قالب های وافل در کنار هم، موقع بتن ریزی و یا تردد کارگران، امکان جا به جا شدن قالب ها به صفر رسیده و اجرای سقف وافل راحت تر می شود.

جابه جایی نشدن قالب های وافل

جا به جا نشدن قالب ها در هنگام اجرا سبب می شود که قالب ها از هم فاصله نگرفته و شیره بتن به پایین نشت پیدا نکند. این خصوصیت همینطور باعث افزایش ایمنی جان کارگران در هنگام اجرا می شود. با توجه به اینکه قالب های وافل از بخش داخلی به هم قفل می شوند، دیگر نیازی به استفاده از میلگرد ها و یا قفل های U شکل وجود نداشته و زیرسازی سقف وافل به مراتب راحت تر اجرا میشود.

بالا رفتن استحکام در قالب قفل دار وافل

از سری خصوصیات این قالب ها افزایش ضخامت لبه ی قالب از 2 سانتی متر به 5 سانتی متر است. این کار با هدف مقاومت قالب ها در مرحله قالب برداری سقف است که در فشار دیلم به هیچ عنوان لب پریده و شکسته نمیشوند. خالی از لطف نیست که بدانید این امر در حین قالب برداری مشکل خیلی از کارفرمایان در حین درآوردن قالب های وافل معمولی از سقف بوده که با روی کار آمدن قالب وافل قفل دار یک طرفه و دو طرفه رفع شده است.

بیشتر بخوانید: پلان سقف وافل

عدم پیدایش خیز در سقف وافل

از دیگر مزایای قالب های وافل قفل دار شرکت نوین صنعت سازه می توان به عدم پیدایش خیز در سقف وافل به علت بودن انحنا در سطح فوقانی قالب ها اشاره کرد. انحنای کم و بهره مندی از فرم گنبدی شکل در سطح فوقانی قالب موجب پیشگیری از نمایان شدن خیز در قالب های وافل در هنگام بتن ریزی و یا تردد کارگران می شود. علاوه بر این سیستم تیغه بندی استفاده شده در ساخت این قالب ها باعث مقاومت هرچه بیشتر آنها شده است. این خصوصیت موجب می شود که در صورت افتادن اتفاقی این قالب ها از ارتفاع، قالب ها نشکسته و یا تغییر شکل ندهد. مواد به کار برده شده در این قالب ها پلی پرو پیلن می باشد که مقاومت بالا در عین سبک بودن را شامل می شود.

سرعت در اجرای قالب چینی

قالب وافل قفل دار با دقت و سرعت بیشتری بر اساس نقشه های اجرایی بر روی شاسی ها گذاشته می شوند و فقط با با یک بسط پلاستیکی به قالب کناری خود وصل می شود. پس با استفاده از قالب های قفل دار علاوه بر زمان در هزینه های پروژه و کم شدن ستمزد کارگران هم می توان صرفه جویی کرد.

بیشتر بخوانید: انواع سقف وافل

نوین صنعت سازه

نوین صنعت سازه، یک برند معتر در زمینه تولید سازه های ساختمانی می باشد. فعالیت های مجموعه ما در داخل و خارج کشور می باشد. انواع قالب وافل را می توانید در اندازه های گوناگون از ما تهیه کنید. کیفیت تمامی محصولات به صورت تضمینی می باشد. ضمن این که متریال به کار برده شده در آن ها کاملا اورجینال می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۰۲۲۰۱۲۵ تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: تیرچه صنعتی بتن

تفاوت قالب وافل قفل دار با نوع معمولی آن در چیست؟

مدل قفل دار کمک می کنند تا قالب ها بهتر به هم فیکس شده و در نتیجه نشتی بتن رخ ندهد. ضمن این که مزایای دیگری نیز دارد که در طول این مقاله به آن اشاره شد.

قیمت این محصول چقدر است؟

برای دریاقت لیست قیمت می توانید با شماره های نوشته شده در سایت تماس بگیرید.

درباره نوین صنعت سازه

با توجه به پیشرفت های نوین در صنعت ساختمان و نیز نیاز روز افزون جامعه به تکنولوژی های نوین ساختمانی شرکت نوین صنعت سازه بر این آمد تا با اتکا به پرسنل و نیروهای متخصص در زمینه طراحی محاسبات بهینه سازی و ساخت سازه های بتنی ایمن و مستحکم دست به تولید قطعات و لوازم اجرای سازه های بتنی بزند از آنجا که پلیمرها خاصیت عدم چسبندگی به مصالح ساختمانی را دارند بهترین متریال برای تولید محصولات این مجموعه بوده و می باشند این مجموعه از سال ۱۳۹۵ تا کنون بیش از ۱۴ محصول مختلف از مواد پلیمری در صنعت بتن ریزی و ساخت سازه های بتنی و نیز سهولت در اجرای سازه های بتنی و کارهای ساختمانی شروع به کار نموده است با توجه به سرعت عمل و سهولت در اجرای سازه های بتنی و نیز در امور دیگر ساختمانی این مجموعه برین آمد تا با ابداع و تولید محصولاتی متفاوت و متنوع گامی موثر در صنعت ساخت و ساز کشور بر داشته باشد و از جمله نقاط قوت مجموعه تنوع در تولید محصولات پلیمری و تجهیزات ساختمانی می باشد که در ادامه به معرفی و نمایش این محصولات ادامه خواهیم داد.

نوین صنعت سازه انواع قالب وافل را به فروش می رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر محاسبات سقف وافل از طریق شماره های نوشته شده در سایت با ما تماس بگیرید.

اجرای انواع خدمات: تولید و اجرای بهترین طراح قالب و سقف وافل، طراحی و محاسبات سقف وافل، اجرای قالب و سقف وافل دوطرفه و یک طرفه، خرید و فروش انواع قالب وافل دو طرفه و یک طرفه دست دوم، تعویض و معاوضه قالب وافل، ضایعات قالب وافل، قالب وافل قفل دار و ساده، اجرای بهترین سقف و اسکلت بتنی، تولید و نصب و همچنین خرید و فروش شوتینگ نخاله ساختمانی و …

جهت مشاوره و اجرای انواع خدمات: تولید و اجرای بهترین طراح قالب و سقف وافل، طراحی و محاسبات سقف وافل، اجرای قالب و سقف وافل دوطرفه و یک طرفه، خرید و فروش انواع قالب وافل دو طرفه و یک طرفه دست دوم، تعویض و معاوضه قالب وافل، ضایعات قالب وافل، قالب وافل قفل دار و ساده، اجرای بهترین سقف و اسکلت بتنی، تولید و نصب و همچنین خرید و فروش شوتینگ نخاله ساختمانی و … می توانید با کارشناسان نوین صنعت سازه تماس بگیرید..

ارتباط با نوین صنعت سازه:

شماره تماس: 09120220125

شماره تماس: 09190220920

شماره تماس: 09359367456

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *