دسته بندی قالب وافل, مقالات

قیمت قالب وافل یک طرفه

قالب وافل یک طرفه

ما در این مطلب به مبحث قیمت قالب وافل یک طرفه می پردازیم. جهت مشاوره و اجرای انواع خدمات: تولید و اجرای بهترین طراح قالب و سقف وافل، طراحی و محاسبات سقف وافل، اجرای قالب و سقف وافل دوطرفه و یک طرفه، خرید و فروش انواع قالب وافل دو طرفه و یک طرفه دست دوم، تعویض و معاوضه قالب وافل، ضایعات قالب وافل، قالب وافل قفل دار و ساده، اجرای بهترین سقف و اسکلت بتنی، تولید و نصب و همچنین خرید و فروش شوتینگ نخاله ساختمانی و … می توانید با کارشناسان نوین صنعت سازه تماس بگیرید..

قالب وافل یک طرفه

قالب وافل یک طرفه، چه کاربردی دارد؟ تفاوت آن با دو طرفه ها چیست و چه مزیت هایی نسبت به آن دارد. مهم ترین تفاوتی که می توان برای آن تعریف کرد این می باشد که مصرف بتن و میلگرد کمتری دارند. که این امر هم سرعت اجرا را افزایش میدهد و هم نقش تاثیرگذاری در کم شدن هزینه های شما دارد. ولی در دو طرفه ها معماری زیبا تری وجود دارد. دلیل آن هم این است که سوراخ های آن به صورت مربع است. این امر سقف کاذب را هم حذف می کند. در رابطه با طریقه ی اجرای آن هم می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید: ترکیب دال یک طرفه و دوطرفه

سقف وافل یک طرفه

سقف وافل یک طرفه یک دال است که به وسیله تیرها در دو سمت مخالف پشتیبانی می شوند تا بتواند بار را در یک سمت تحمل کند. خم شدن دال یک طرفه به جهت تیرچه ها وابسته است. به این صورت که این خم شدن در یک جهت رخ میدهد و تیرچه ها مسئولیت خم شدن را بر عهده دارند. به خاطر اینکه اختلاف میان طول ها زیاد است، بار به تیرهایی که کوتاه تر هستند انتقال داده نمی شود. برای مثال می توان گفت که تیرچه ها از یک کارکرد یک طرفه برخوردار هستند و سقف وافل هم کارکردی شبیه با تیرچه یونولیت و یا تیرچه بلوک دارد.

بیشتر بخوانید: سقف وافل

قیمت قالب وافل یک طرفه

در رابطه با قیمت قالب وافل یک طرفه باید در نظر داشت که با توجه به ابعاد گوناگون قیمت های مختلفی نیز دارد. همچنین که به خاطر وضعیت بازار در کشور ما هم امکان دارد این مقدار متغیر شود. برای آگاهی از قیمت ها حتما با ما تماس بگیرید. مطمئن باشید که نوین صنعت سازه هم کیفیت محصولات را در نظر گرفته و هم  برای آن ها قیمتی های مناسبی قرار داده تا مشتریان گرامی خیلی راحت تر بتوانند این قالب ها را خریداری کنند.

تفاوت های سقف وافل یک طرفه و دو طرفه

تفاوت سقف وافل یک طرفه و دو طرفه در چیست؟ ساده ترین فرق این دوقالب در ظاهر و شکل ساختاری آنهاست که به دو شکل مربعی و مستطیل شکل است. قالب یک طرفه طول بیشتر و مدولار دارد. به طوری که قالب های دوطرفه مربع های ساده ای هستند که در بعضی موارد طرح های خاص دارند. این قالب ها از نظر قیمت گذاری هم متفاوت از هم هستند به طوری که قالب های یک طرفه عموما به شکل مترمربع و قالب های دوطرفه تعدادی به فروش میرسند. هزینه ی اجرای سقف وافل دوطرفه هم بیشتر و کارکرد قوی تری هم به نسبت سقف وافل یک طرفه دارد. در تصویر زیر نیز نمونه ای از قالب های یک طرفه نوین صنعت سازه را مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید: اسپیسر بتن چیست؟

قالب وافل یکطرفه

بیشتر بخوانید: پلان سقف وافل

هزینه سقف وافل یک طرفه نسبت به دو طرفه

عموما این سوال برای پیمانکاران پیش میاید که هزینه اجرای سقف وافل یک طرفه به صرفه تر است یا سقف وافل دو طرفه؟ در دهانه های کوتاه از وافل یک طرفه استفاده می کنند. ولی در پروژه هایی که دهانه های بلند دارند اجرای وافل دو طرفه موضوعی اجباری است. قیمت قالب وافل دو طرفه و یک طرفه وابسته به شرکت تولید کننده قالب ها دارد. در این بین می توان گفت خرید مستقیم قالب وافل از تولید کننده و بی واسطه می تواند در کم شدن قیمت قالب وافل بسیار موثر باشد.

بیشتر بخوانید: انواع سقف وافل

نوین صنعت سازه

شرکت ما با تجربه ای درخشان در زمینه طراحی و تولید انواع سازه های ساختمانی می تواند کیفیت تمامی محصولات را تضمین کند. برای اجرلای سقف های وافل نیز می توانید از سراسر کشور با ما تماس گرفته تا در پروژه های گوناگون با شما همکاری کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۰۲۲۰۱۲۵ تماس بگیرید

سوالات متداول

قالب یک طرفه بتن بیشتری استفاده می کند یا دو طرفه؟

قالب وافل دو طرفه میزان مصرف بتن بیشتری دارد.

این قالب ها و اجرای سقف های وافل بیشتر برای چه پروژه هایی مناسب می باشد؟

برای انواع ساختمان ها و پارکینگ ها می توانید این سبک را اجرا کنید.

بیشتر بخوانید: تیرچه صنعتی بتن

درباره نوین صنعت سازه

با توجه به پیشرفت های نوین در صنعت ساختمان و نیز نیاز روز افزون جامعه به تکنولوژی های نوین ساختمانی شرکت نوین صنعت سازه بر این آمد تا با اتکا به پرسنل و نیروهای متخصص در زمینه طراحی محاسبات بهینه سازی و ساخت سازه های بتنی ایمن و مستحکم دست به تولید قطعات و لوازم اجرای سازه های بتنی بزند از آنجا که پلیمرها خاصیت عدم چسبندگی به مصالح ساختمانی را دارند بهترین متریال برای تولید محصولات این مجموعه بوده و می باشند این مجموعه از سال ۱۳۹۵ تا کنون بیش از ۱۴ محصول مختلف از مواد پلیمری در صنعت بتن ریزی و ساخت سازه های بتنی و نیز سهولت در اجرای سازه های بتنی و کارهای ساختمانی شروع به کار نموده است با توجه به سرعت عمل و سهولت در اجرای سازه های بتنی و نیز در امور دیگر ساختمانی این مجموعه برین آمد تا با ابداع و تولید محصولاتی متفاوت و متنوع گامی موثر در صنعت ساخت و ساز کشور بر داشته باشد و از جمله نقاط قوت مجموعه تنوع در تولید محصولات پلیمری و تجهیزات ساختمانی می باشد که در ادامه به معرفی و نمایش این محصولات ادامه خواهیم داد.

نوین صنعت سازه انواع قالب وافل را به فروش می رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر محاسبات سقف وافل از طریق شماره های نوشته شده در سایت با ما تماس بگیرید.

اجرای انواع خدمات: تولید و اجرای بهترین طراح قالب و سقف وافل، طراحی و محاسبات سقف وافل، اجرای قالب و سقف وافل دوطرفه و یک طرفه، خرید و فروش انواع قالب وافل دو طرفه و یک طرفه دست دوم، تعویض و معاوضه قالب وافل، ضایعات قالب وافل، قالب وافل قفل دار و ساده، اجرای بهترین سقف و اسکلت بتنی، تولید و نصب و همچنین خرید و فروش شوتینگ نخاله ساختمانی و …

جهت مشاوره و اجرای انواع خدمات: تولید و اجرای بهترین طراح قالب و سقف وافل، طراحی و محاسبات سقف وافل، اجرای قالب و سقف وافل دوطرفه و یک طرفه، خرید و فروش انواع قالب وافل دو طرفه و یک طرفه دست دوم، تعویض و معاوضه قالب وافل، ضایعات قالب وافل، قالب وافل قفل دار و ساده، اجرای بهترین سقف و اسکلت بتنی، تولید و نصب و همچنین خرید و فروش شوتینگ نخاله ساختمانی و … می توانید با کارشناسان نوین صنعت سازه تماس بگیرید..

ارتباط با نوین صنعت سازه:

شماره تماس: 09120220125

شماره تماس: 09190220920

شماره تماس: 09359367456

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *